Ledige stillinger ved Randers Statsskole

Randers Statsskole søger pr. 1. august 2024 lærere til undervisning i en række af gymnasiets fag. Vi forventer at skulle fastansætte i engelsk, matematik, oldtidskundskab og spansk. Desuden vil der være vikariater i samfundsfag, fysik, religion og mediefag.

Vi kan tilbyde et særdeles godt kollegialt arbejdsmiljø på en dynamisk arbejdsplads med en stor elevmangfoldighed, hvor både lærere og elever har mulighed for indflydelse på skolehverdag og pædagogisk udvikling. Ligeværdighed og rummelighed er centrale begreber i vores hverdag, og vi bestræber os på at være opmærksomme på hver enkelt elev og medarbejder.

Randers Statsskole er et alment gymnasium (stx) med omkring 800 elever og 100 ansatte, hvis historie rækker tilbage til 1400-tallet. Gymnasiet har nu til huse i det nordlige Randers i en markant, højloftet og fredet bygning fra 1926.

Ansøgningsfrist og – procedure

Ansøgning stiles til rektor Mogens Pold og skal sendes via Gymnasiejob.dk senest den 21. marts kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 14 og 15.

Yderligere information

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til rektor Mogens Pold på 30915170.

Information om dine rettigheder, hvis vi registrerer oplysninger om dig i vores it-system. Desuden information om, hvordan vi behandler din ansøgning, og dermed om formålet med, at vi registrerer oplysninger om dig.