Mød Randers Statsskole til uddannelsesaften i Arena Randers den 11. november 2024.

8.-10. klasses elever og deres forældre inviteres til uddannelsesaften i Arena Randers. Her kan du få en fælles introduktion til de gymnasiale uddannelser. Mød studievejlederne og hør om STX, EUX, HF, HTX og HHX.

Vi glæder os til at se dig på Randers Statsskoles stand, hvor du kan høre om vores linjer og studieretninger og hvilke muligheder, du har i fremtiden med en STX.
Tilmelding skal senest ske mandag d. 4. november 2024 kl. 12:00 på uddannelsesaften.dk.

Hvis du har lyst til at besøge vores smukke skole på Rådmands Boulevard 20, afholder vi åbent hus og orienteringsmøde onsdag den 15. januar 2025, hvor du og dine forældre er hjerteligt velkomne.